Vóór 15:00 uur besteld? Vandaag verzonden.

Gratis verzending vanaf €50,-

0

Uw winkelwagen

Verder winkelen

Veelgestelde vragen

Huidadvies

Is het mogelijk om een bel of fysieke afspraak te maken met een huidtherapeut?

Ja dit is mogelijk. Aphrodite Skin Products is namelijk onderdeel van Aphrodite Clinic Nijmegen. Onze eigen kliniek bestaat uit gespecialiseerde huidtherapeuten die u via een bel afspraak of gratis intake het beste advies kunnen voorschrijven voor uw huidtype of huidconditie en welke desbetreffende producten voor u geschikt zijn.

Bestellen & bezorgen

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Skincare producten die direct op voorraad zijn, worden vanaf het moment dat de betaling is ontvangen op werkdagen voor 15:00 direct verstuurd met PostNL. Bestellingen die later dan 15:00 en- of buiten werkdagen worden geplaatst, worden de volgende werkdag verzonden.

Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u per e-mail een verzendbevestiging. Bij deze bevestiging vindt u een unieke Track & Trace barcode om de meest actuele informatie over uw levering op te vragen.

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

Zodra u de betaling heeft voldaan, zal u van Aphrodite Skin Products direct een e-mail ontvangen met de bevestiging van de bestelling. Heeft u geen e-mail ontvangen? Dan is het mogelijk dat de e-mail in de ongewenste map terecht is gekomen. Mocht de e-mail hier ook niet tussen staan dan kunt u kunt contact opnemen met ASP via WhatsApp: +31 619600745 of via email: info@aphroditeskinproducts.nl

Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u per e-mail een verzendbevestiging. Bij deze bevestiging vindt u een unieke Track & Trace barcode om de meest actuele informatie over uw levering op te vragen.

Brengt Aphrodite Skin Products bezorgkosten (verzendkosten) in rekening?

Aphrodite Skin Products zal er alles aan doen om de door uw bestelde producten op een transparante en goede manier te leveren. Kleine orders onder de €50,00 kunnen helaas niet gratis thuisbezorgd worden. Bij een bestelling onder de €50,00 worden er verzendkosten in rekening gebracht. Bij een bestelling van €50,00 of meer worden de door u bestelde artikelen gratis aan huis geleverd.

Kan ik mijn bestelling afhalen/ophalen bij Aphrodite Skin Products?

Het is mogelijk om uw bestelling af te halen bij Aphrodite Clinic in Nijmegen.

Adres: Plein 1944, 24 6511 JC, Nijmegen

Door welke vervoeder wordt mijn bestelling bezorgd?

Uw bestelling wordt thuisbezorgd door transport vervoerder PostNL. PostNL geeft aan dat de pakketbezorging van maandag tot en met zaterdag tussen 08:00 en 21:30 plaatsvindt.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Alle producten die in de webshop op werkdagen voor 15:00 worden besteld zijn binnen 2 tot 3 werkdagen aan huis geleverd. Na het afronden van uw betaling krijgt u een orderbevestiging per email. De gegevens van uw bestelling zijn ook zichtbaar in uw eigen ASP-account.

Is het ook mogelijk om producten buiten Nederland te bestellen- en te ontvangen?

Bent u niet woonachtig in Nederland, dan is het helaas niet mogelijk om direct Skincare producten te bestellen in onze webshop. Het is mogelijk dat dit in de toekomst verwezenlijkt gaat worden. Mocht u alsnog een specifiek product willen bestellen terwijl u in het buitenland verblijft dan kunt u contact opnemen met de klantenservice en kan er mogelijkerwijze alsnog een service worden geboden om producten te versturen.

Hoe laat komt de vervoerder mijn bestelling afleveren?

Helaas kan Aphrodite Skin Products niet aangeven hoe laat uw pakket thuisbezorgd wordt. Dit is namelijk afhankelijk van de hoeveelheid pakketten, de drukte op de weg en ongebruikelijke weersomstandigheden. PostNL geeft aan dat de pakketbezorging van maandag tot en met zaterdag tussen 08:00 en 21:30 plaatsvindt.

Is het mogelijk om mijn bestelling te annuleren of waar mogelijk te wijzigen?

Orders worden automatisch naar het bestelsysteem van Aphrodite Skin Products gestuurd, hierdoor is het niet altijd mogelijk om uw order te annuleren of te wijzigen. Mocht er tijdens het bestelproces iets niet naar behoren verlopen, dan luidt het advies om zo spoedig mogelijk contact op te nemen met de klantenservice. U kunt contact opnemen met ASP op dit telefoonnummer: +31 619 6007 45 of via email: info@aphroditeskinproducts.nl

Betalen & retourneren

Welke betaalopties biedt Aphrodite Skin Products aan?

Aphrodite Skin Products biedt als webshop platform verschillende betaalopties aan. De leidraad is dan ook om uw transactie snel en veilig te verwerken.

iDeal
Met iDeal kunt u veilig, vertrouwd en gemakkelijk online betalen. U heeft de optie om te betalen via de mobiel bankieren app of de internetbankieromgeving van uw eigen bank. iDeal is namelijk een directe online overboeking van uw bankrekening naar de bankrekening van Aphrodite Skin Products. https://www.ideal.nl/consumenten/wat-is-ideal

Apple Pay
Met Apple Pay kunt u snel en gemakkelijk producten online kopen in de webshop. Apple Pay is de betaaldienst die beschikbaar is op de iPhone, iPad, Apple Watch, iMac en Mac Books. De betaaldienst zal gekoppeld worden aan uw bestaande bankgegevens. De beschikbaarheid zal per bank verschillen. https://www.apple.com/nl/apple-pay

Creditcard
Met een creditcard kunt u snel en gemakkelijk producten online kopen in de webshop. Mastercard, Visa, Maestro en nog een groot aantal aanbieders worden geaccepteerd door Aphrodite Skin Products. Met een creditcard is het mogelijk om uw gegevens aan uw eigen betaalrekening toe te voegen. Het bedrag wordt dan één keer per maand van uw betaalrekening afgeschreven. https://www.anwb.nl/creditcard/informatie/wat-is-een-creditcard

Hoe wissel ik mijn kortingscode in?

Er zijn mogelijkheden dat een van de Skincare partners van Aphrodite Skin Products een korting hanteert. Deze korting is in vrijwel alle gevallen eenvoudig te gebruiken in de webshop. In het betaalscherm ziet u optie om een kortingscode toe te voegen.

*Deze geselecteerde kortingscodes kunnen persoonsgebonden, tijdsgebonden of maar eenmalig te gebruiken.

Hoe retourneer je jouw artikel(en)?

Wil je een product retourneren? Dat is geen probleem. Mits het product ongebruikt en ongeopend is. Indien er een sealing op het product zit, dan mag deze niet verbroken zijn i.v.m. de hygiëne van de producten. Wij proberen als bedrijf onze service en kwaliteit zo hoog mogelijk te houden. Daarom vragen wij jou om dit formulier zo compleet mogelijk in te vullen en mee te sturen in de retourzending.

Voor ieder product dat geretourneerd wordt, moet de productnaam, aantallen en redenen worden ingevuld. Wij ontvangen graag zo veel mogelijk feedback onder het kopje ‘Retourreden’.

Stap 1: printen en inpakken
Vul het retourformulier in die je bij je bestelling hebt gekregen. Leg het formulier samen met jouw artikel(en) in dezelfde doos waar je jouw bestelling uit hebt gehaald. Vermeld het retouradres op de doos en zorg dat je eigen adres niet meer zichtbaar is.

Stap 2: versturen
Breng je pakketje naar een PostNL-afgiftepunt en bewaar je verzendbewijs om je pakket te volgen. Zodra we jouw retour hebben verwerkt, ontvang je van ons een e-mail.

Stap 3: terugbetaling
Binnen 14 dagen wordt het aankoopbedrag teruggestort op jouw rekening. We sturen je een e-mail zodra dit is gebeurd.

Nog goed om te weten
Je kunt je aankopen binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling naar ons retourneren door het adreslabel duidelijk zichtbaar op het pakket te plakken. Wij adviseren het pakket aangetekend retour te sturen omdat je dan verzekerd bent. Het risico van retour zenden ligt ten alle tijden bij jou of PostNL. De kosten voor het retourneren van het pakket zijn voor jouw eigen rekening. Als er aan bovenstaande wordt voldaan dan zal het aankoopbedrag binnen 14 dagen nadat je pakket bij ons bezorgd is op het bekende rekeningnummer bijgeschreven worden.

Bewaar het verzendbewijs
Bewaar het verzendbewijs van de retourzending tot het volledig is verwerkt. Zonder bewijs van verzending kan Aphrodite Skin Products niet aansprakelijk worden gesteld voor pak ketten die zoekgeraakt zijn in de post. Zodra je pakket verwerkt is, ontvang je automatisch een bevestigingsmail.

Klachten

Ik zou graag een klacht in willen dienen, hoe doe ik dit?

Vervelend dat je een ongewenste ervaring hebt meegemaakt bij Aphrodite. Als eerste willen we aangeven dat we ons best zullen doen om de klacht naar tevredenheid te verhelpen. Klanttevredenheid staat bij ons namelijk hoog in het vaandel. Als u een klacht heeft neem dan contact op met Aphrodite Skin Products op dit telefoonnummer: +31 619 6007 45 of via email: info@aphroditeskinproducts.nl

Mocht u er toch niet helemaal uitkomen dan kunt u ook een mail sturen naar het management via email: elwin.alibeyli@aphroditeclinic.nl

Onze kliniek

Zijn er huidtherapeuten werkzaam in de kliniek?

Ja, dit is het geval. Bij Aphrodite Clinic werken meerde huidtherapeuten. Onze huidtherapeuten geven u graag advies over welke producten het beste bij uw huidtype passen.

Dit advies kan verschaft worden d.m.v. van het sturen van foto’s bij daglicht naar +31 (0)6 47 33 78 59 of info@aphroditeskinproduct.nl

Ook heeft u de mogelijkheid om langskomen voor een vrijblijvende gezichtsscan bij onze kliniek in Nijmegen, klik hier om naar de website te gaan.

Hoe werkt Aphrodite Clinic?

Klanttevredenheid staat op nummer één bij Aphrodite Clinic. Vertrekt u met een glimlach na een behandeling, dan hebben wij ons doel bereikt. Ons gedreven team van gespecialiseerde huidtherapeuten streeft er daarom iedere dag naar u om u uitstekende huidzorg te bieden met cosmetische en paramedische huidtherapieën van de hoogste kwaliteit. Om u op de beste manier te helpen met uw specifieke huidzorgvraag is het praktisch dat u onze werkwijze kent. Zo weet u wat wij van u vragen en wat u van ons mag verwachten.